Valrico Brandon Medical Group Inc

Medical clinic Valrico Brandon Medical Group Inc Valrico

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Sobre : Medical clinic Valrico Brandon Medical Group Inc em Valrico

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Acessibilidade :

    Com estacionamento acessível a cadeiras de rodas

    Entrada acessível a cadeiras de rodas

    WC público acessível a cadeiras de rodas

Opções de serviço :

    Tem teleconsultas

Planeamento :

    Aceita novos doentes

    Marcações recomendadas

Serviços :

    Casa de banho


Tags: Clínica Médica, Médico internista,

Opinião dos consumidores : (45)

  • Avatar Shikita.a
    1 / 5
    22/08/2022 à 22:24

    Billing Department is incompetent and that is putting it nicely. They improperly billed my 2 insurance companies and then kept sending me bills. They even tried to send me to a collection agency for their incompetence. After I went round and around went them, they still tried to say I owed my co-pay which I went back to my bank statements and low and behold I paid my co-pay as I told them. They again did not apply my co-pays properly. After everything was said and done, I did not owe them anything but it was sadly their own incompetence and failure to properly bill my insurance companies and properly apply my co-pays. However, Dr. Qasi is amazing and I have been seeing her for 7 years now. The Billing Department need to get it together. (Traduzido pelo Google) O departamento de cobrança é incompetente e isso é muito bom. Eles cobraram indevidamente minhas 2 seguradoras e continuaram me enviando as contas. Eles até tentaram me enviar para uma agência de cobrança por sua incompetência. Depois que eu dei uma volta e voltei com eles, eles ainda tentaram dizer que eu devia meu co-pagamento, que voltei aos meus extratos bancários e baixei e eis que paguei meu co-pagamento conforme disse a eles. Eles novamente não aplicaram meus co-pagamentos corretamente. Depois de tudo dito e feito, eu não devia nada a eles, mas infelizmente foi sua própria incompetência e falha em cobrar adequadamente minhas seguradoras e aplicar adequadamente meus co-pagamentos. No entanto, o Dr. Qasi é incrível e eu a vejo há 7 anos. O Departamento de Faturamento precisa se organizar.

  • Avatar M.i
    5 / 5
    13/10/2016 à 19:26

    I'm a nervous patient, and everyone in this office made me feel at ease. I was able to get a same-day appointment and the wait time was under ten minutes even though I was a new patient. I saw a Nurse Practitioner and she was very, very thorough, knowledgeable, and concerned. I feel like I received top-notch care and I'm thrilled to have a new primary care physician. I won't say I can't wait to go back, but I will certainly be less nervous the next time I need to. (Traduzido pelo Google) Sou um paciente nervoso e todos neste consultório me deixaram à vontade. Consegui uma consulta para o mesmo dia e o tempo de espera foi inferior a dez minutos, embora eu fosse um novo paciente. Eu vi uma enfermeira e ela foi muito, muito meticulosa, experiente e preocupada. Sinto que recebi atendimento de primeira e estou emocionado por ter um novo médico de cuidados primários. Não vou dizer que mal posso esperar para voltar, mas certamente estarei menos nervoso da próxima vez que precisar.

  • Avatar Old.e
    5 / 5
    27/07/2014 à 04:04

    My doc (Dr. Wigger) is really nice and the staff has always been nice to me. I'm not sure why there are bad reviews but I've never experienced any rude or disrespectful behavior from anyone in the practice. I can usually get a sick appointment within 48 hours and any work notes or accommodations have been provided to me the same day without hesitation. I never feel like I'm being rushed or that you the doctor is in hurry to get to the next patient. You don't come across many practices like this anymore. I actually trust my doctor and feel like she genuinely cares about my health and well-being. :-) (Traduzido pelo Google) Meu médico (Dr. Wigger) é muito legal e a equipe sempre foi legal comigo. Não sei por que há críticas negativas, mas nunca experimentei nenhum comportamento rude ou desrespeitoso de ninguém na clínica. Normalmente, consigo uma consulta médica em 48 horas e todas as notas de trabalho ou acomodações foram fornecidas a mim no mesmo dia sem hesitação. Nunca sinto que estou sendo apressado ou que você, o médico, está com pressa para atender o próximo paciente. Você não encontra mais muitas práticas como esta. Na verdade, confio na minha médica e sinto que ela se preocupa genuinamente com a minha saúde e bem-estar. :-)

  • Avatar Dana.e
    5 / 5
    15/08/2013 à 14:49

    The staff is wonderful. You cannot expect people who are loaded down with patients to meet your expectations of the perfect staff. They work hard and I've known most of them for 15 years. That ARE nice. My doctor is Rog. He is wonderful. Every doc I've seen when he was away or something has been great also. Most comments and ratings are only negative, so I had to represent for those who love these guys! (Traduzido pelo Google) A equipe é maravilhosa. Você não pode esperar que pessoas sobrecarregadas de pacientes atendam às suas expectativas em relação à equipe perfeita. Eles trabalham duro e eu conheço a maioria deles há 15 anos. Isso é bom. Meu médico é Rog. Ele é maravilhoso. Todos os médicos que vi quando ele estava fora ou algo assim também foram ótimos. A maioria dos comentários e avaliações são apenas negativas, então tive que representar para aqueles que amam esses caras!

  • Avatar Elizabeth.n
    4 / 5
    02/03/2019 à 12:19

    I have gone to Valrico Brandon Medical Center & Dr Judah for many years. Dr Judah is a capable and patient provider. I have never had any issues with her or her assistant Rhonda. I have never had any problems with scheduling or wait time. HOWEVER, getting lab results is a whole different story! Rhonda calls me promptly after the results are received & leaves a a voice mail. Then the problem begins! If you call the practice & ask for Rhonda you are told she is with a patient. If you leave a message on the voicemail you receive a call back at a random time. Maybe they are forgetting patients have schedules also & are not always available to take phone calls. This week I have left daily messages to retrieve my lab results & received 3 call back at times when I was unable to take the call. So, it has been over a week & I don’t have my important lab results which is stressful. This is not an issue caused by the doctor or the assistant. It is a practice management issue. My previous practice had identified call in times daily so there was an efficient transfer of information. I realize privacy is important but leaving information with permission could be an option. I had hoped that after the practice was purchased by Milenium this situation would change but it definitely has not. (Traduzido pelo Google) Frequento o Valrico Brandon Medical Center e o Dr. Judah há muitos anos. O Dr. Judah é um provedor capaz e paciente. Nunca tive problemas com ela ou com sua assistente Rhonda. Nunca tive problemas com agendamento ou tempo de espera. NO ENTANTO, obter resultados de laboratório é uma história totalmente diferente! Rhonda me liga imediatamente depois que os resultados são recebidos e deixa uma mensagem de voz. Aí começa o problema! Se você ligar para o consultório e perguntar por Rhonda, será informado de que ela está com um paciente. Se você deixar uma mensagem no correio de voz, receberá uma chamada de volta em um horário aleatório. Talvez eles estejam esquecendo que os pacientes também têm horários e nem sempre estão disponíveis para atender ligações. Esta semana, deixei mensagens diárias para recuperar meus resultados de laboratório e recebi 3 ligações de volta em momentos em que não pude atender. Então, já se passou mais de uma semana e não tenho meus resultados laboratoriais importantes, o que é estressante. Este não é um problema causado pelo médico ou pelo assistente. É uma questão de gestão prática. Minha prática anterior identificava chamadas em horários diários para que houvesse uma transferência eficiente de informações. Sei que a privacidade é importante, mas deixar informações com permissão pode ser uma opção. Eu esperava que, depois que a clínica fosse comprada pela Milenium, essa situação mudasse, mas definitivamente não mudou.

  • Avatar Kevin.r
    1 / 5
    04/09/2019 à 15:20

    I have been a patient at this office for many years and never had any issues with the exception of changes two different doctors. I called today to make an appointment and was given a time of 10:00 am. I arrived early and literally watched the waiting room clear out. I walk up to the front desk and question if maybe I have been overlooked. The very same person who checked me in advises that my appointment time was actually 11:15???? No, I was told 10:00 am. If you knew when you checked me that I was super early then why would you not indicate that to me and allow me the option to choose what I wanted to do with the extra 1 hr and 15 minutes that I will not get back today. (Traduzido pelo Google) Sou paciente deste consultório há muitos anos e nunca tive problemas com exceção de mudanças de dois médicos diferentes. Liguei hoje para marcar uma consulta e foi dado um horário de 10:00 am. Cheguei cedo e literalmente vi a sala de espera se esvaziar. Eu ando até a recepção e pergunto se talvez eu tenha sido esquecido. A mesma pessoa que me registrou informa que meu horário de consulta era realmente 11:15???? Não, me disseram 10:00 da manhã. Se você soubesse quando me verificou que eu estava super cedo, por que você não me indicaria isso e me permitiria a opção de escolher o que eu queria fazer com 1 hora e 15 minutos extras que não vou voltar hoje.

  • Avatar Lydia.e
    1 / 5
    02/09/2016 à 16:51

    The front desk staff is very unprofessional. I have visited the office 3 times within the past month and with all of my visits I have arrived 15 minutes early and I was not seen until at least 40 minutes after my appointment time. Why schedule me an appointment when I have to wait over an hour? I am currently sitting in the office (it's 12:50), my appointment was at 12:15 but the receptionist told me to come in as soon as possible, therefore I arrived at 12:00. This is ridiculous. I will be finding a new doctors office for my future appointments. One that doesn't forget about their patients for an hour after their scheduled appointment time. (Traduzido pelo Google) A equipe da recepção é muito pouco profissional. Visitei o consultório 3 vezes no mês passado e, em todas as minhas visitas, cheguei 15 minutos antes e não fui atendido até pelo menos 40 minutos após o horário marcado. Por que me agendar uma consulta quando tenho que esperar mais de uma hora? No momento estou sentada no escritório (são 12h50), minha consulta era 12h15, mas a recepcionista me disse para vir o mais rápido possível, portanto cheguei às 12h. Isto é ridículo. Vou encontrar um novo consultório médico para minhas futuras consultas. Aquele que não se esquece de seus pacientes por uma hora após o horário agendado.

  • Avatar Geri.c
    2 / 5
    11/06/2019 à 16:57

    Never received notice they were being bought by a huge concern, did not have any of my medical records handy even though I've been there for years. Marked difference in what I perceived as caring. Doctor now works only three days a week (that will not work for me). I've reviewed other options and am changing who I go to from now on. It won't be here. (Traduzido pelo Google) Nunca recebi aviso de que eles estavam sendo comprados por uma grande preocupação, não tinha nenhum dos meus registros médicos à mão, embora eu estivesse lá há anos. Diferença marcante no que eu percebia como carinho. O médico agora trabalha apenas três dias por semana (isso não funcionará para mim). Analisei outras opções e estou mudando a quem vou a partir de agora. Não vai ser aqui.

  • Avatar Erkenesh.e
    1 / 5
    07/06/2016 à 07:57

    I arrived at 7:45 for an 8:00 appt. The wait felt like eternity. I asked the front desk around 8:30 how much longer the wait would be since I had to work at 9:30. The front desk associate just waived me off and said I had plenty of time and not to worry. I was not called back until 8:45. After the nurse took my vitals she left and I waited some more. 9a.m. came so I walked to the front desk to politely reschedule. They acted shocked that I still had not been seen. As I'm waiting for them to reschedule me another associate working the front desk says, "Just so you know Mondays and Fridays are our busiest days." I listened and said nothing and averted my gaze back to my phone. She should've stopped there but she adds, "Don't you work at a doctors office? You look like me..." (I was wearing scrubs) "You of all people should understand. Don't you work for a specialist?" Now I'm angry. I simply stated that it didn't matter what I was wearing because I was in fact a patient today! As I'm about to leave a nurse comes to the front to tell me the doctor will see me now. It was 9:15!! I left extremely pissed. Called later spoke to a very concerned manager and reported that lady and my experience and cancelled my rescheduled appt. She apologized and said she knew exactly who I was talking about. I forgive them but will never go back there EVER again. (Traduzido pelo Google) Cheguei às 7h45 para um agendamento das 8h. A espera parecia uma eternidade. Perguntei na recepção por volta das 8h30 quanto tempo demoraria a espera, já que eu tinha que trabalhar às 9h30. O funcionário da recepção apenas me dispensou e disse que eu tinha muito tempo e não precisava me preocupar. Só fui chamado de volta às 8h45. Depois que a enfermeira tirou meus sinais vitais, ela saiu e eu esperei um pouco mais. 9 horas da manhã. veio, então fui até a recepção para reagendar educadamente. Eles agiram chocados por eu ainda não ter sido visto. Enquanto espero que eles me remarquem, outro funcionário que trabalha na recepção diz: "Só para você saber, segundas e sextas-feiras são nossos dias mais movimentados". Eu escutei e não disse nada e desviei meu olhar de volta para o meu telefone. Ela deveria ter parado por aí, mas acrescenta: "Você não trabalha em um consultório médico? especialista?" Agora estou com raiva. Eu simplesmente afirmei que não importava o que eu estava vestindo porque eu era de fato uma paciente hoje! Quando estou saindo, uma enfermeira vem à frente para me dizer que o médico vai me atender agora. Eram 9h15!! Saí extremamente chateado. Liguei mais tarde, falei com um gerente muito preocupado e relatou aquela senhora e minha experiência e cancelou meu agendamento remarcado. Ela se desculpou e disse que sabia exatamente de quem eu estava falando. Eu os perdôo, mas nunca mais voltarei lá.

  • Avatar Ines.p
    1 / 5
    02/07/2018 à 19:22

    I can in with my ear clogged. I explained a few years ago this happened and I went to a walk in clinic and the spent about 45 minutes of the spraying a warm mixture of wat and peroxide in a spray bottle to break up the wax. These people spent 10 minutes using a small syringe with no pressure. So they sent me home with no relief and told me to use an over the counter wax remover for a few days . REALLY!! A doctor's office can't remove simple ear wax!!! And expected me to!?! Then to top it off not only did I have to pay my $25 copay for nothing, they DOUBLE CHARGED MY ACCOUNT. MY $25 COPAY TURNED INTO $50! This was done on June 18 I am still trying to get my $25 back! They say I have to show proof they double CHARGED me! By fax!! Really fax?! Who has a fax these days??? Then I was told to come in. I work the same hours they are open! I am a business owner, they can go back to June 18th and check their batches. They refuse!!!!! So they double charge me and expect me to lose money close my store just to show proof the ripped me off!!!! Bad bad bad customer service!!!! Makes you stop to wonder how many people they have double charged and the patient didn't even notice. So sad you can't even trust your doctors office! (Traduzido pelo Google) Posso entrar com o ouvido entupido. Expliquei há alguns anos que isso aconteceu e fui a uma caminhada na clínica e passei cerca de 45 minutos borrifando uma mistura quente de água e peróxido em um borrifador para quebrar a cera. Essas pessoas passaram 10 minutos usando uma pequena seringa sem pressão. Então eles me mandaram para casa sem alívio e me disseram para usar um removedor de cera por alguns dias. REALMENTE!! Um consultório médico não pode remover cera de ouvido simples!!! E esperava que eu!?! Então, ainda por cima, não só tive que pagar meu copagamento de $ 25 por nada, como eles COBRARAM MINHA CONTA EM DOBRO. MEU COPAY DE $ 25 SE TRANSFORMOU EM $ 50! Isso foi feito em 18 de junho. Ainda estou tentando recuperar meus $ 25! Eles dizem que eu tenho que mostrar prova de que me COBRARAM duas vezes! Por fax!! Fax mesmo?! Quem tem fax hoje em dia??? Então me disseram para entrar. Trabalho no mesmo horário que eles estão abertos! Sou proprietário de uma empresa, eles podem voltar a 18 de junho e verificar seus lotes. Eles recusam!!!!! Então eles me cobram duas vezes e esperam que eu perca dinheiro fechando minha loja apenas para mostrar a prova de que me roubaram !!!! Péssimo péssimo atendimento ao cliente!!!! Faz você parar para pensar quantas pessoas eles cobraram duas vezes e o paciente nem percebeu. Tão triste que você não pode nem confiar no consultório do seu médico!

  • Avatar Guin.u
    1 / 5
    28/03/2017 à 15:56

    First visit very unimpressed, waited over an hour to see the Dr; the nurse was rude walked ahead of me, never addressed me until we were in the room, acted like she never heard of the medications I'm on let alone could spell them. I have no confidence they are in the system correctly. Was looking for a local Dr because we are new to the area. Highly doubt I will EVER go back! (Traduzido pelo Google) Primeira visita muito impressionada, esperou mais de uma hora para ver o Dr. a enfermeira foi rude andou na minha frente, nunca se dirigiu a mim até que estivéssemos no quarto, agiu como se nunca tivesse ouvido falar dos medicamentos que estou tomando e muito menos pudesse soletrá-los. Não tenho confiança de que eles estejam no sistema corretamente. Estava procurando um médico local porque somos novos na área. Duvido que NUNCA vou voltar!

  • Avatar Lynda.o
    3 / 5
    30/08/2016 à 13:52

    Love doctor Judah but her nurse is not nice at all. The staff could use training in customer service. They need to remember we may be sick when we come in here but are not hard of hearing. I heard comments there were making about me and it wasn't nice. (Traduzido pelo Google) Amo a médica Judah, mas a enfermeira dela não é nada legal. A equipe poderia usar treinamento em atendimento ao cliente. Eles precisam lembrar que podemos ficar doentes quando viermos aqui, mas não somos surdos. Eu ouvi comentários que estavam fazendo sobre mim e não foi legal.

  • Avatar Vera.o
    1 / 5
    16/03/2017 à 15:35

    I've been a patient of Dr. Reddy for over 10 years. He is a great doctor, but unfortunately he is no longer a part of Valrico Brandon Medical Group. Today, I met the worst, rudest, uneducated, nascisist, careless doctor I've ever met. Dr. Rog is only in practice there because he owns the place. No wonder. He has no people skills, no compassion; made me feel very uncomfortable; refused to perform the diagnostic tests, and when I complained about it, he did it without swabbing my throat, but barely touching my tongue, to make sure it would come back negative, or otherwise he would look like a fool. It is unfortunate that people have to subject themselves to these type of "doctors". They should not be allowed to practice medicine. (Traduzido pelo Google) Sou paciente do Dr. Reddy há mais de 10 anos. Ele é um ótimo médico, mas infelizmente não faz mais parte do Valrico Brandon Medical Group. Hoje, conheci o pior médico, mais rude, sem educação, nascisista e descuidado que já conheci. O Dr. Rog está apenas na prática lá porque ele é o dono do lugar. Não admira. Ele não tem habilidades com as pessoas, nem compaixão; me fez sentir muito desconfortável; recusou-se a fazer os exames diagnósticos e, quando reclamei, ele o fez sem esfregar minha garganta, mas apenas tocando minha língua, para ter certeza de que daria negativo, caso contrário, ele ficaria com cara de bobo. É lamentável que as pessoas tenham que se sujeitar a esse tipo de "médicos". Eles não devem ser autorizados a praticar a medicina.

  • Avatar Erica.
    5 / 5
    18/09/2018 à 12:00

    Been going to Dr Wigger for years now and she is very kind, patient and will listen to what is wrong. I've never had a problem with her or the office The staff is very helpful as well. I highly recommend her for your Primary needs. (Traduzido pelo Google) Frequento a Dra. Wigger há anos e ela é muito gentil, paciente e vai ouvir o que está errado. Nunca tive problemas com ela ou com o escritório. A equipe também é muito prestativa. Eu a recomendo fortemente para suas necessidades primárias.

  • Avatar jon.d
    1 / 5
    09/10/2019 à 12:19

    Gross incompetence and unprofessional staff is my experience with this medical facility. Discussed my private medical information and my prescribed medications at the front desk (close proximity to waiting patience) where anyone could hear. And just rude and insulting unprofessional behavior. Won't be returning. (Traduzido pelo Google) Incompetência grosseira e equipe não profissional é minha experiência com este centro médico. Discuti minhas informações médicas particulares e meus medicamentos prescritos na recepção (próximo à paciência de espera), onde qualquer um poderia ouvir. E apenas comportamento não profissional rude e ofensivo. Não voltarei.

  • Avatar antoinette.e
    3 / 5
    13/02/2018 à 12:01

    Although I found Dr Quazi informative, professional and patient...the supporting staff is absolutely horrible. Forget having referrals mailed to you, you must “come and get-’em”. Prescriptions?” Come and get-’em”. Request lab work sent to you? Nope. They won’t mail, email or fax ANY OF THIS to you. What century s this office living in? Asked for lab referral to be sent to Quest- they sent it to LabCorp. Another words...plan on making LOTS of time in your schedule for running around and dialing the office (it’s fun...try it)...for any follow up or follow through. Too bad...good doctors are hard to find. Unfortunately extra time to do the job of their staff is even harder to find. (Traduzido pelo Google) Embora eu tenha achado o Dr. Quazi informativo, profissional e paciente... a equipe de apoio é absolutamente horrível. Esqueça ter referências enviadas para você, você deve “vir e pegar”. Prescrições? Venha pegá-los”. Solicitar trabalho de laboratório enviado a você? Não. Eles não enviarão por correio, e-mail ou fax NADA ISSO para você. Em que século este escritório está vivendo? Pediu que o encaminhamento do laboratório fosse enviado para a Quest - eles enviaram para a LabCorp. Outras palavras... planeje reservar MUITO tempo em sua agenda para correr e ligar para o escritório (é divertido... experimente)... para qualquer acompanhamento ou acompanhamento. Que pena... Bons médicos são difíceis de encontrar. Infelizmente, é ainda mais difícil encontrar tempo extra para fazer o trabalho de sua equipe.

  • Avatar M..Z
    5 / 5
    04/11/2015 à 10:56

    Have been going there for years. I should point out I live in Tampa and travel all the way out there. I like that you make an appointment and are seen around your appointment time. I have never had any issues with staff or the Doctor. (Traduzido pelo Google) Foram indo para lá por anos. Devo salientar que moro em Tampa e viajo até lá. Eu gosto que você marque uma consulta e seja atendido no horário marcado. Nunca tive problemas com a equipe ou com o médico.

  • Avatar Carrie.o
    5 / 5
    12/09/2019 à 15:38

    Was only Dr's office that understood that I would have insurance at time of appointment but being new to area didnt have yet and still made me an appointment. Dr. Irshad made me feel comfortable and explained things so I could understand, wait time was reasonable, staff was good... (Traduzido pelo Google) Foi só o consultório do Dr. que entendeu que eu teria seguro na hora da consulta mas sendo novo na área ainda não tinha e mesmo assim me marcou. Dr. Irshad me deixou à vontade e explicou as coisas para que eu pudesse entender, o tempo de espera foi razoável, a equipe foi boa...

  • Avatar Natasha.a
    1 / 5
    12/03/2018 à 13:09

    Dr. Judah is amazing but who ever works in medical records hung up on me and was very rude. I definitely called her back and asked if I misunderstood. Still had an attitude. (Traduzido pelo Google) O Dr. Judah é incrível, mas quem trabalha com registros médicos desligou na minha cara e foi muito rude. Eu definitivamente liguei de volta e perguntei se eu havia entendido mal. Ainda tinha uma atitude.

  • Avatar Bruce.a
    1 / 5
    31/12/2016 à 01:25

    I had been seeing Dr Rheddy for the past 10 or so years. I recently went and got Dr Rog. This man us a idiot. He is nasty, condescending and a narcissist. He was rude, uneducated on my file and recommended the wrong meds. He doesnt care about his patients and just thinks he knows everything. This Dr should not be practicing medicine because he does not care about his patients. He is not worthy to serve hamburgers at mcdonalds let alone practice medicine. Extremely incompetent and rude. Also insulted Dr Rheddy and slandered his name. Def not a professional. Going to state medical board. Almost prescribed medication I am highly alergic too. Maybe listen to your patient or look at the file. (Traduzido pelo Google) Eu tenho visto o Dr. Rheddy nos últimos 10 anos ou mais. Recentemente, fui buscar o Dr. Rog. Este homem é um idiota. Ele é desagradável, condescendente e narcisista. Ele foi rude, sem educação em meu arquivo e recomendou os remédios errados. Ele não se importa com seus pacientes e apenas pensa que sabe de tudo. Este Dr não deveria praticar medicina porque não se importa com seus pacientes. Ele não é digno de servir hambúrgueres no McDonalds e muito menos praticar medicina. Extremamente incompetente e rude. Também insultou o Dr. Rheddy e difamou seu nome. Definitivamente não é um profissional. Indo para o conselho médico estadual. Medicação quase prescrita. Também sou altamente alérgico. Talvez ouça seu paciente ou veja o arquivo.

  • Avatar DelFrancio.u
    5 / 5
    13/03/2018 à 17:45

    I absolutely love Dr. Judah!!.. I was referred by a friend when I moved to the area, but years after moving away I’m still going back. It’s an hour drive for me and I don’t care, when my car was down I took an Uber, that was expensive. The wait is never long and she listens. (Traduzido pelo Google) Eu absolutamente amo o Dr. É uma hora de carro para mim e não me importo, quando meu carro estava parado peguei um Uber, que era caro. A espera nunca é longa e ela escuta.

  • Avatar Ronnie.r
    5 / 5
    21/09/2017 à 10:03

    This place rocks!!!! Dont believe all the negative hype. I have been Dr Rogs patient for going on 12 years and he is amazing. I live in Palm Harbor and I still drive all the way to Valrico just to go to see Dr Rog. I do not trust any other PCP like I do him. Keep up the good work staff. (Traduzido pelo Google) Este lugar balança!!!! Não acredite em todo o hype negativo. Sou paciente do Dr. Rogs há 12 anos e ele é incrível. Eu moro em Palm Harbor e ainda dirijo até Valrico só para ir ver o Dr. Rog. Não confio em nenhum outro PCP como confio nele. Mantenha o bom trabalho pessoal.

  • Avatar Sandie.i
    1 / 5
    10/01/2018 à 01:59

    I called to see the doctor again and was told she is booked and they would tell her I have a sore throat again and I'm still on antibiotics and had just been seen five days ago. Never received a call. It's evening and my sore throat is worse. What do I do now? Go to the Walk In Clinic? (Traduzido pelo Google) Liguei para ver o médico novamente e me disseram que ela estava agendada e eles diriam a ela que estou com dor de garganta novamente e ainda estou tomando antibióticos e tinha acabado de ser visto há cinco dias. Nunca recebi uma ligação. É noite e minha dor de garganta está pior. O que eu faço agora? Ir para a Clínica Walk In?

  • Avatar Marie.o
    5 / 5
    21/03/2016 à 14:36

    These folks are awesome! The doctors are caring and take all the time you need to answer questions and explain meds and medical problems! My whole family goes here for treatment. Staff is friendly and very efficient! Rating is 10+ (Traduzido pelo Google) Essas pessoas são incríveis! Os médicos são atenciosos e levam todo o tempo que você precisa para responder a perguntas e explicar remédios e problemas médicos! Toda a minha família vai aqui para tratamento. A equipe é simpática e muito eficiente! Avaliação é 10+

  • Avatar Clayton.v
    1 / 5
    06/05/2019 à 17:24

    Just called to get a physical-was told because it had been more than three years since my last visit that I was considered a "new Patient" and they were not accepting new patients. So I got dropped because I am healthy. I guess my profit margin is too low, (Traduzido pelo Google) Acabei de ligar para fazer um exame físico - fui informado porque já fazia mais de três anos desde minha última visita que eu era considerado um "novo paciente" e eles não estavam aceitando novos pacientes. Então fui dispensado porque sou saudável. Acho que minha margem de lucro é muito baixa,

  • Avatar Renee.a
    3 / 5
    09/03/2018 à 11:39

    I have been going for years love Dr Latimer she is awesome, very compassionate and cares for my health, her assistant Elizabeth is awesome also, only one person in the front could use a little more training and learn to have manners otherwise I suggest to go here. (Traduzido pelo Google) Há anos que amo o Dr. Latimer, ela é incrível, muito compassiva e cuida da minha saúde, sua assistente Elizabeth também é incrível, apenas uma pessoa na frente poderia usar um pouco mais de treinamento e aprender a ter boas maneiras, caso contrário, sugiro ir aqui.

  • Avatar Anna.i
    3 / 5
    14/01/2013 à 13:46

    It is not the doctors fault that the staff is crazy they do need to replace about half of the staff there. The people that book apt. are very mean and unhelpful. I do love my doctor though. (Traduzido pelo Google) Não é culpa dos médicos que a equipe seja louca, eles precisam substituir cerca de metade da equipe de lá. As pessoas que reservam apt. são muito mesquinhos e inúteis. Eu amo meu médico embora.

  • Avatar Aaron.t
    5 / 5
    13/03/2015 à 16:21

    Never had an issue. Love the doctors. Besides, my Dr. Is totally hot. Lol . Love dr. Judah. First doctor that ever just listened, and figured out my issues (Traduzido pelo Google) Nunca teve um problema. Amei os médicos. Além disso, meu Dr. é totalmente gostoso. Lol . Amo dr. Judá. Primeiro médico que apenas ouviu e descobriu meus problemas

  • Avatar kelly.y
    5 / 5
    11/11/2017 à 18:23

    Dr. Qazi is professional, and compassionate as a Dr. Ive been seeing her for a year and a half, and i would highly recommend her as a Dr. for new patients. (Traduzido pelo Google) Dr. Qazi é profissional e compassivo como um Dr. Eu a tenho visto por um ano e meio, e eu a recomendo como um Dr.

  • Avatar Michael.y
    1 / 5
    22/07/2013 à 15:28

    Ive pretty much experienced the same thing. All I needed to do was get a physical for my son to start school and I got a bunch of No's and why they couldnt do it instead of getting the job done. (Traduzido pelo Google) Eu praticamente experimentei a mesma coisa. Tudo o que eu precisava fazer era fazer um exame físico para meu filho começar a escola e recebi um monte de Nãos e por que eles não podiam fazer isso em vez de fazer o trabalho.

  • Avatar Joe.
    5 / 5
    28/09/2016 à 13:08

    Front staff was on the ball - easy scheduling, and never any subsequent payments that pop up because of insurance screw ups. Great practice. (Traduzido pelo Google) A equipe da frente estava na bola - agendamento fácil e nunca nenhum pagamento subsequente que aparecesse por causa de erros de seguro. Ótima prática.

  • Avatar Becky.o
    1 / 5
    11/09/2018 à 17:43

    Dr John Rog treated myself and my family horrible, in my opinion this practice is lacking in functional skills, service, and communication with patients and their families (Traduzido pelo Google) O Dr. John Rog tratou a mim e a minha família horrivelmente, na minha opinião esta prática carece de habilidades funcionais, serviço e comunicação com os pacientes e suas famílias

  • Avatar Deric.o
    4 / 5
    23/01/2019 à 11:33

    Normally my doctor is behind on their schedule but does great care. (Traduzido pelo Google) Normalmente, meu médico está atrasado em sua agenda, mas cuida muito bem.

  • Avatar Steven.e
    5 / 5
    07/02/2017 à 20:05

    Dr. Wigger and staff have been great on every level! Highly recommended. (Traduzido pelo Google) O Dr. Wigger e sua equipe foram ótimos em todos os níveis! Altamente recomendado.

  • Avatar Crystal.o
    5 / 5
    13/02/2018 à 05:49

    Great team! Love Dr. Wigger and her nurses! (Traduzido pelo Google) Grande time! Amo a Dra. Wigger e suas enfermeiras!

  • Avatar Dave.
    1 / 5
    05/03/2016 à 01:37

    our family was very disappointed at the unprofessional mannerisms of the doctors and staff of this medical group. (Traduzido pelo Google) nossa família ficou muito desapontada com os maneirismos pouco profissionais dos médicos e funcionários desse grupo médico.

  • Avatar Sherri.a
    1 / 5
    06/03/2020 à 22:01

    I love my Dr. but a very unprofessional office. (Traduzido pelo Google) Eu amo meu Dr., mas um escritório muito pouco profissional.

  • Avatar Mike.o
    4 / 5
    18/06/2018 à 00:41

    Like the doctors and the front desk is very accommodating (Traduzido pelo Google) Como os médicos e a recepção é muito acolhedora

  • Avatar Randall.i
    5 / 5
    20/07/2015 à 12:25

    Great Doctors and staff (Traduzido pelo Google) Ótimos médicos e equipe

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